torsdag 5 juni 2014

Veckan innan skolavslutning

Hej på er alla!

Denna vecka skriver Leoparder om vad bilderna representerar och vad de lärt sig.


 Det var kul när Elyse besökte oss och berättade om Nya Zeeland. Jag vill gärna åka dit för att smaka på Hokey Pokey. - Robert

Det var roligt när Elyse kom för då lärde jag mig mera om Nya Zeeland. Jag vill också smaka på den där speciella glassen hon berättade om. - Bernadina

Jag tyckte det var kul att lära mig mera om Nya Zeeland. Jag skulle gärna vilja åka dit. - Isaac

Det var kul att lära sig mera om Nya Zeeland. Jag skulle också verkligen vilja åka dit. - Charlotte

Jag tycker det var roligt och spännande att se vad som finns i Nya Zeeland. - Siri

Det var kul att lära sig mera om Nya Zeeland. - Elena

Det var kul att lära sig om Nya Zeeland och jag skulle vilja smaka på den där glassen Hokey Pokey - Vilgot

Jag tycker det såg roligt ut att hoppa bungee jump och jag skulle gärna vilja åka rundturen för Sagan om Ringen - Erik



Det var kul att köra en ny lek på idrotten. - Ida

Det var kul att köra en ny lek på idrotten. - Carl


 Eleverna har tränat på att uppträda. - Felix :)


Elever som står rakt….
och elever som lutar. :)



Jag tyckte det var kul att köra brännboll på idrotten. - David

Det var kul att köra brännboll på idrotten. - Love

Det var kul med brännboll och mitt lag vann. Det var också kul med allt annat vi gjort denna vecka. 
- Signe

Det var kul med brännboll på idrotten. - Tuva 


Jag tyckte det var roligt att göra blommor till skolavslutningen. - Freja

Jag tycker det var roligt att göra blommor.  - Vigor

Det var kul på SO när vi målade vikingateckningar och jag lärde mig att göra blommor. - Maja


Några Leoparder tillverkar saker till skolavslutningen. 


Det var roligt att Vargarna gjorde en pjäs till vårt firande av Sveriges nationaldag. - Katarina

Det var roligt att se på Vargarnas pjäs. - Robin

Det var kul när Vargarna framförde en pjäs. - Nathan


Det var roligt att vi fick dricka i slutet. - Leo Lukas



Trevlig helg till er alla!

Önskar,
Leoparder, Linda och Felix

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar