söndag 30 november 2014

Vecka 48


Hej på er!

Denna vecka framför Leoparderna vad som varit det roligaste och det som varit mindre roligt under vecka 48 i skolan. 


Ida: Det var roligt med dubbellektion i basket. Det som var mindre roligt för att det var svårt att lära sig ställa upp i trappan på matematiklektionen.

Charlotte: Jag tyckte det var roligt med bildlektionen med temat surrealism. Det var också roligt att ställa upp i trappan och ha musiklektion. Det ska bli kul med dubbellektion i basket. Det var tråkigt att inte kunna vara med på idrotten.


Siri: Jag tyckte det var roligt när vi hade Quidditch spelet ur Harry Potter på idrotten. Det var kul att få brev från Hannah i Tyskland samt träslöjden. Det var mindre roligt att ställa upp i trappan på matematiklektionen.

Carl: Jag tycker det var roligt på musiken och mindre roligt att ställa upp i trappan.

Elsa: Jag tyckte det var kul med årstidsprojektet i SO och mindre roligt för att det var svårt att ställa upp i trappan.

Leo Lukas: Det var roligt med Quidditch spelet ur Harry Potter och äppeltanten på idrotten. Det var också roligt med årstiderna på SO och engelska stödis. Det var mindre roligt med trappan på matematiken.


Maja: Jag tycker det var kul med surrealistisk konst samt Tanzania samlingen med Jesscia och Marta. Det var också roligt med årstiderna på SO och att få göra det visuellt. 

David: Det var roligt på träslöjdslektionen och att ställa upp i trappan på matematiklektionen. Det var mindre roligt på måndagens svenska lektionen. 


Vilgot: Jag tyckte det var roligt att jobba hos Linda S. och spela ett världsspel. Det var också roligt att ha bild. Det var mindre roligt att ha dubbellektionen i matematik och ställa upp i trappan.

Katarina: Jag tyckte det var roligt med trappan och surrealistisk konst. Jag tyckte det var mindre roligt med genomgång av arbetsblad. 


Vigor: Jag tyckte det var roligt med Quidditch spelet ur Harry Potter på idrotten. 

Isaac: Jag tycker det var roligt med årstiderna på SO och träslöjdslektionen. Det som var mindre roligt var trappan men den var ändå roligt.

Bernadina: Jag tycker det var roligt med bildlektionen och Salvador Dali. Jag tyckte också att årstiderna på SO var roligt. Det var trist att inte kunna vara med på idrotten.



Tuva: Det var roligt på bildlektionen. Det var mindre roligt med trappan.

Freja: Det var roligt med surrealistisk konst, Quidditch spelet ur Harry Potter på idrotten och årstiderna på SO. Det var mindre roligt med trappan och musikövningen. Musikövningen känns mindre roligt då jag inte kommer att kunna vara med på julfesten.


Erik: Jag gillar att njuta av livet. Jag gillar inte att inte njuta av livet. Det roligaste denna veckan var idrott.



Love: Jag gillade dubbellektionen med basket. Jag gillar också äppeltanten som vi hade på idrotten. 

Nathan: Jag tycker det var kul med dubbellektion i basket. Det var mindre roligt med Harry Potter på idrotten då jag skadade mig. 


 Klassrepresentanterna redovisar för klassen vad som blev sagt under mötet med rektor Nina.

 Tanzania samling med Marta och Jessica.

 På väg till Mariefredskyrkan.

 Samling inför advent. 
Kören bjöd på stämningsfulla sånger.


 Olika basketövningar innan det blev dags för lite match.


God fortsättning på helgen!

Linda och Felix

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar